divendres, 14 de juliol del 2017

Divendres, 14 de juliol de 2017

Avui ens hem despertat amb el cel molt tapat però al llarg del matí s'ha anat obrintbuna mica i hem tingut estones de sol.
El ritme de les rutines ja està totalment consolidat, dirigir-nos a l'escola, trobar-nos a l'hora de descans i dinar, fins i tot sap greu que s'acabi la primera setmana de classes.
Després de dinar hem quedat amb el nostre guia a les 14h per agafar l'autobús que ens ha portat al centre on hem realitzat l'activitat de la tarda.
Hem anat al Create Norwich, un estudi de música on han pogut fer exercicis per preparar la veu, han cantat i han creat diverses composicions musicals. Ha estat una tarda molt divertida que ha arribat a motivar als més tímids a representar cançons.
Avui els nois i noies han volgut deixar constància del que ha representat aquesta setmana per ells a Norwich:
La Zuriñe ens diu que "estic millorant el meu anglès i coneixent molta gent nova"; L'Arnau afirma que "m'ho estic passant molt bé i la meva familia són molt amables".
En Jordi diu que aquesta està sent "una experiència molt divertida que repetiria" i l'Anna també diu que "és una experiència nova i divertida" i constata que "Norwich és una ciutat diferent, però molt bonica.
La Maria diu que li "ha agradat molt aquesta primera setmana per què m'ho he passat molt bé i he après molt anglès", i en Xavier, deprés de deixar constància que "les classes les trobo una mica llargues" també diu que "les activitats m'agraden molt i m'ho estic passant molt bé a Norwich".
En Biel diu que "m'ho he passat molt bé fent totes les activitats" i en Jan exclama que "Com aquesta setmana, no n'hi ha cap!"
La Martina ens recorda que "és el meu segon any a Norwich i m'ho estic passant molt bé" i la Núria també ens diu que "m'ho he passat molt bé i he après molt!"
En Marc ens diu que "aquesta setmana ha estat única" i, finalment, en Mesfin, força més comunicatiu, ens diu que "m'ho estic passant molt bé amb els amics del cole i també estic fent nous amics. Vaig visitar una casa amb un jardi gegant i tinc un camp de football a la casa on visc!! Visca Norwich!!"

Ja veieu que,... Estan amb moltes ganes de continuar!! Demà els espera un dia llarg.

Recordeu que en aquest enllaç teniu la resta de fotos del dia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada