dissabte, 21 de juliol del 2018

Norwich, 21st July, 2018

Aquest matí ens hem trobat a les 8.30 al Forum altra vegada per anar junts a la parada d' autocars.
A  les 9 en punt hem començat el viatge a Cambridge i hem arribat a 2/4 d' onze.
Des de l' aparcament al centre de la ciutat ja hem pogut guadir d' una agradable passejada per un parc de les habituals extensions dels parcs d' Anglaterra.
Una vegada situats al centre de Cambridge hem començat la visita guiada pels " colleges" més importants i que donen prestigi a la ciutat universitaria de Cambridge. Ens ha agradat particularment el Trinity College, el Corpus Christi i per suposat el King's College.
La ruta també ens ha conduit per carrers típics i genuins que identifiquen aquesta ciutat.
Quan hem arribat al popular mercat del centre hem anat a dinar i hem gaudit d' una estona lliure per acabar d' endinsar-nos a la ciutat.
A 2/4 de quatre hem tornat a fer un tour per la part del riu.
Ens ha sorprés la magnitud de les seves edificacions així com el següent jardins que envolten les universitat .
Tots els alumnes han manifestat el privilegi que deu ser estudiar en un lloc com aquest.
Malgrat la multitud de turistes la visita ha estat molt enriquidora.
Hem tornat a Norwich a les 18h i en arribar hem donat per acabada la sortida d' aquest dissabte.
Teniem pressa per marxar a les classes i preparar la maleta.

Demà al migdia ens retrobem a l’aeroport. Mentrestant, gaidiu de les fotografies d’avui tot seguint aquest enllaç

divendres, 20 de juliol del 2018

Norwich, 20th July, 2018

El bon temps d'aquest divendres ens ha carregat d'energia positiva per emprendre la jornada.
Com és habitual aquesta setmana, el nostre punt habitual de trobada del matí és el Forum.
Avui ens han programat un matí de cinema i hem pogut escollir entre dos estrenes: Mamma Mia Here comes again i The Incredibles. Per tant, ens hem dividit en dos grups per veure les corresponents pel.lícules.
Ha estat un matí ben agradable.
En acabar hem anat junts a dinar i tot seguit a l' escola.
Les classes han acabat a les 16.30 per trobar-nos tots els alumnes i professors i fer entrega dels certificats del curs.
L' acte s' ha dut a terme als jardins de la Catedral amb tots els altres grups d' alumnes que també han acabat les seves classes avui a Norwich.
A les 17h han marxat cap a casa per estar amb les famílies i preparar-se per la sortida de demà a Cambridge.
Aquí teniu l’enllaç per les fotografies.

dijous, 19 de juliol del 2018

Norwich, 19th July, 2018

Hem encetat el dia amb un cel serè però el temps en aquestes terres pot canviar en un moment així que hem tingut estones de tot, núvols, boira i sol.

A les 9h ens hem trobat al Forum per començar l'activitat programada per avui: la visita al Sainsbury Centre.

Abans d'arribar a la galeria d'art que està situada dintre del recinte universitari als afores de Norwich, hem gaudit d'una agradable passejada per veure les universitats, el campus i l'allotjament dels universitaris.

La galeria d'art va ser un dels primers edificis dissenyats per l'arquitecte Norman Foster a l' any 1978.
A l'any 1973 Sir Robert Sainsbury i Lady Lisa Sainsbury van donar a l'universitat la seva col.lecció de més de 300 obres d'art i objectes que havien acumulat des de l' any 1930. Per aquest motiu la
galeria recull aquesta gran col.lecció d' obres d' art del món.

Els nois i noies han anat omplint un qüestionari amb tot un seguit de preguntes que havien de contestar a través de l'observació de les mostres.
Un cop acabada la visita han tingut una estona per jugar o relaxar-se en una gran explanada dintre del campus de l'universitat.
Quan hem tornat al centre hem dinat junts als jardins de la Catedral i hem iniciat les classes a les 13.30h.
Com que avui és dijous han pogut allargar una hora més a la ciutat per estar amb els amics.

Aquí teniu l'enllaç a les altres fotografies del dia d'avui.

dimecres, 18 de juliol del 2018

Norwich, 18th July, 2018

Un dia més, i cada dia en queden menys, ens hem trobat al Forum a 3/4 de nou per anar tots junts cap el punt de sortida dels autocars.

Avui hem anat d'excursió a Great Yarmouth, una població costanera que combina l'afició de la pesca amb l'interès turístic.

Al llarg del matí hem visitat els edificis més emblemàtics i històrics del poble i també hem passejat pels carrers més típics fins arribar a la platja.

El temps ens ha acompanyat en tot moment i hem pogut gaudir de la platja, jugar i divertir-nos a les atraccions.

Un cop transcorregut el matí, hem agafat l'autocar de tornada cap a Norwich escurçant un amica l'hora de dinar per arribar puntuals a les classes.

Us adjuntem l'enllaç per veure totes les fotos.

Bona nit!!

dimarts, 17 de juliol del 2018

Norwich, 17 July, 2018

Avui hem quedat a les 9h al Forum per començar l'activitat programada per avui.
Hem agafat l'autobús per dirigir-nos a Eaton Park per realitzar diferents esports en aquest espai privilegiat als afores de Norwich.
Els alumnes han escollit football, el clàssic joc anglès Roundeers entre d'altres activitats com el Fresbee..
Tot i que ha fet vent ha fet un matí tranquil i amb estones de sol.
A les 12h hem tornat al centre per dinar plegats i a les 13.30h han començat les classes.
Com és habitual els dimarts, a les 17h, un cop acabades les lliçons, han marxat ràpidament a les seves respectives cases per sopar i arreglar-se per la nit de la disco.
Aquí teniu l’enllaç per veure totes les fotos.

dilluns, 16 de juliol del 2018

Norwich, 16 July, 2018

Aquesta setmana gaudirem de les activitats pel matí i anirem a l'escola per la tarda
Hem començat la jornada amb un día assolellat i serè.
Aquest matí els nois i noies han gaudit d'una de les
activitats més divertides d'aquests dies. Ens hem reunit al Forum a les 9h per anar a la bolera i realitzar un divertit matí de competició.
Els alumnes s'han dividit en tres equips demostrant les seves habilitats en aquest joc.
Després de la competició hem anat a dinar plegats als jardins de la Catedral i a la tarda han començat les classes a les 13.30h.
El primer que han fet els nostres alumnes quan han entrat a l' escola ha estat comprovar els canvis de classe produïts per aquesta setmana.
A les 17h hem donat per acabat el primer dia de la segona setmana a Norwich.
Us deixem l'enllaç per les fotos d'avui.

diumenge, 15 de juliol del 2018

Norwich 14th July, 2018

A les 7.40h del matí ens hem trobat a l'estació de trens per dirigir-nos a Londres.
Mentre esperavem que estiguéssim tot el grup ens anàvem animant els uns als altres fent pronòstics sobre el temps que trobaríem a Londres.
A mesura que anavem fent camí i ens apropàvem a la ciutat el temps era bo i hem trepitjat Londres amb un cel clar i assoleiat.
En arribar a Londres hem agafat el metro per dirigir-nos al costat del riu i començar la ruta pel costat del London Eye i el Big Ben que malauradament està tapat per les obres de neteja que fan des de fa uns mesos. A continuació hem anat a veure Westminster Abbey i hem fet camí fins a Buckingham Palace tot passant per Downing Street.
La passejada fins el Palau ha estat molt agradable tot i que la ciutat està plena de gent i a vegades es fa difícil caminar entre aquestes multituds. Hem arribat a punt per veure el canvi de guardia i le si desfilades dels populars Beefeters.
Hem parat per dinar a St James Park. Els nois i les noies han valorat la importància de la "vida" de parcs en aquesta ciutat.
Les ganes de continuar avançant han fet que reduïssim l' estona del dinar per seguir fent ruta.
El següent punt turístic on hem parat ha sigut Picadilly Circus. Des d' aquest lloc els alumnes han pogut tenir una estona lliure per conèixer bé aquesta zona cèntrica de Londres.
A continuació hem seguit caminant pels carrers típics de la City travessant Leicester Square fins arribar a Covent Garden, últim punt d' interés turístic pels nostres alumnes.
Davant del mateix mercat hem gaudit de la visita de dues alumnes de l'escola que tenen els germans amb nosaltres. Ha estat una sorpresa molt agradable.
Cap a les 17h hem agafat él metro per tornar a l' estació de tren de Liverpool Street i agafar el nostre tren per tornar a Norwich.
Hem arribat a les 20h cansats de la jornada a Londres però molt satisfets.

Demà diumenge dia lliure per passejar per Norwich o fer dia de família. Ens retrobem amb el blog el dilluns al vespre. Com sempre, però, us posem l'enllaç a les fotos de Londres.