dilluns, 7 de juliol del 2014

Last day in Llandudno

Avui hem començat el darrer dia a Llandudno amb les tradicionals classes d'anglès i els nois i noies han arribat al migdia amb el certificat del curs.

A la tarda hem visitat el castell de Penrhyn. És un castell del s.XIX construit per una familia que va fer la seva fortuna amb les industries del sucre i de la pissarra. Cal dir que el castell és espectacular i conserva tots els espais decorats com en aquella època. Ens ha agradat molt la visita malgrat al principi ens ha sorprès un bon xàfec. Després, quan hem sortit, el sol ens ha permès de visitar els impressionants jardins del voltant que estan molt ben conservats. Podeu veure unes "quantes fotos" ;)

En arribar a l'hotel ha estat el moment dedicat a recollir les habitacions i fer les maletes. Demà hem de matinar per estar a l'aeroport de Liverpool a 2/4 de 10.

I ara, si la pluja ens ho permet, farem una petita caminada cap el passeig.

Ens ha fet gràcia preguntar als nois i noies què en pensen d'aquests dies, i ho compartim amb vosaltres:

Marc: "Ens ho hem passat molt bé i em quedaria uns quants dies més!"
Roger: "M'ha agradat molt estar aquí per què hem après més a parlar en anglès i ho hem practicat amb els altres nois i noies!"
Laia: "M'ho he passat molt bé i estic molt contenta d'haver vingut. He après moltes coses que abans no sabia"
Marina: "M'ho he passat molt bé! Tot i que un parell de dies vaig estar una mica preocupada, ara he estat bé. M'ha costat d'adaptar-me als horaris del menjar, però m'he divertit molt"
Carlota: "M'ha agradat estar amb gent anglesa doncs he pogut practicar la pronuncia en aquesta llengua"
Berta: "M'ha encantat conèixer aquests llocs que hem visitat i és una experiència que mai oblidaré"
Biel: "Han sigut uns dies inolvidables i tant de bo el proper any pugui repetir-ho!"
Júlia: "Aquests dies han sigut extraordinaris. Espero repetir aquesta experiència!"
Joan: "Les activitats han estat fantàstiques!!"
Daniel: "Un viatge inolvidable!"
Miquel: " Ha sigut molt divertit i m'ho he passat molt bé!!
Pol: "Els millors dies que passaré durant molt de temps!"
Manel: "Al principi m'he enyorat però al final m'ho he passat molt bé. Espero poder-ho repetir!"

Nosaltres dos, per la nostra part, també estem encantats d'haver pogut compartir aquesta experiència amb ells. Ha estat gratificant.

Esperem retrobar-vos demà a les 14:55 a l'aeroport de Barcelona (T-2)

Molt bona nit

Lali i Pere

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada